Kuidas osta!
Kõik Eltete Eesti e-poes näidatavad hinnad kehtivad ainult e-poest kaupa ostes ja sisaldavad käibemaksu 22%.
Suurem osa kaubast on kohe laoseisus olemas, tellitavale kaubale täpsustame tarneaja.
Eltete Eesti-s esitatud tellimustele vastatakse hiljemalt järgmise tööpäeva jooksul.
Eltete Eesti garanteerib ostetud kauba kvaliteetsuse ja komplektsuse.
Kui Eltete Eesti-l ei ole võimalik tellimust täita, siis pakutakse kliendile asendustoodet või tagastatakse kogu tellimuse eest tasutud summa, vastavalt osapoolte vahelisele kokkuleppele.
Infot tellimuste ja teenuste kohta saab aadressil eltete@eltete.ee.
Kaubale ise järele tulles palume teil ära oodata meie klienditeeninduse kinnituse kauba komplekteerituse kohta. Nädalavahetusel toimub kauba väljastamine ainult eelneval kokkuleppel!
Ostmine
Lisage toode ostukorvi (kasutades nuppu “lisa ostukorvi”), märkides eelnevalt ära ka soovitud koguse. Kui soovite osta mitut toodet, korrake protseduuri uue tootega.
Ostukorvi sisuga tutvumiseks ja koguste muutmiseks vajutage üleval menüüs olevat nuppu “Ostukorv”.
Kui ostukorv on soovitud toodetega täidetud, siis valige sobiv viis kauba kättesaamiseks, erinevad võimalused on kõik “Kohaletoimetamise viis” valikus ära toodud.
Teie poolt tehtud tellimused ja nende staatus on alati näha “Minu konto” valiku alt.
Maksmine
Maksmine toimub Swedbank, SEB, LHV, Citadele, Luminor või Coop panga makselingi vahendusel, lisaks valik Soome pankasid. Makseid vahendab Montonio Finance. Peale pangalingi kasutamist väljuge e-panga lehelt kasutades nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”. Kui Teil puudub konto toodud pankades, siis koostame Teile soovi korral arve, mille alusel saate oma tellimuse eest tasuda(seljuhul valige “Tasumine” valikus “Maksan arve alusel”).
Omapoolsed soovid ja märkused on võimalik kirja panna “Tellimuse ülevaade” valikus, “Tellimuse kommentaar” lahtrisse.