Pretensioonide esitamine
Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat alates toote üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.
Pretensiooni esitamise korral kannab esimese 6 kuu jooksul kauba üleandmisest kliendile toote parandamisega või asendamisega seotud kulud Eltete Eesti OÜ(VÕS §222lg4).
Juhul kui klient esitab pretensiooni hiljem kui 6 kuud(kuni 2 aastat) peale kauba kätte saamist, tuleb kliendil endal tõestada, et tootel on tegemist puudusega(tootmisveaga) ja et puudus eksisteeris toote üleandmise hetkel.
Pretensioon peab olema saadetud kahe kuu jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja möödumisel kaotab klient õiguse nõuda Eltete Eesti OÜ-lt toote parandamist või väljavahetamist.
Puudusega kauba asendamise korral on Eltete Eesti OÜ-l õigus nõuda kliendilt puudusega kauba tagastamist.
Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ja selliste vigade kõrvaldamine, mille on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.
Pretensiooni esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale.
Eltete Eesti OÜ ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:
– normaalsest kulumisest;
– ebaõigest kasutamisest või hooldamisest;
– kliendile enne toote ostmist Eltete Eesti OÜ poolt teatavaks tehtud puudustest;
– välisteguritest;
Pretensiooni esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.
Pretensioon tuleb saata aadressil eltete@eltete.ee. Lisaküsimuste korral palume helistada.
Eltete Eesti OÜ vastab pretensioonile hiljemalt 14 päeva jooksul.
Kõikidele tarbijatel üle Euroopa Liidu on avatud elektrooniline keskkond, mille kaudu on võimalik lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi.
Keskkond kannab nime ODR-platvorm(veebipõhine vaidluste lahendamine) ning asub aadressil http://ec.europa.eu/odr